Prekių pristatymas ir grąžinimas / keitimas

  1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl force majeure aplinkybių.
  2. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  4. Prekių pristatymo būdai: LP Express paštomatas, DPD paštomatas, Omniva paštomatas,  atsiėmimas vietoje Draugystės g. 15C – nemokamai. Prekių pristatymo mokestis  kurjeriu 12 eurų.
  5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
  6. Apie prekių grąžinimą Pirkėjas informuoja Pardavėją el. paštu sigitas@amega.lt, laiško „Subject“ eilutėje nurodant prekių įsigijimo PVM sąskaitos-faktūros numerį ir prierašą „Grąžinamos prekės“. Laiške nurodomas prekės pavadinimas ir trumpai aprašoma prekės (-ių) grąžinimo priežastis. Kokybiškos prekės privalo būti grąžinamos tiksliai tokios būklės, kokią gavo Pirkėjas — originalioje pakuotėje, nepažeistos, nenaudotos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos. Gražinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, pridedama gauta sąskaita ir siunčiamos į mūsų biurą adresu: Draugystės g. 15C, LT-51227, Kaunas, Lietuva.

Jeigu turite klausimų, skambinkite telefonu +37068646442 arba rašykite el.paštu sigitas@amega.lt.

Kaip numato Europos Sąjungos el. prekybą reglamentuojantys įstatymai, grąžins Pirkėjui pinigus į nurodytą sąskaitą arba pakeis prekę kita.

Šios prekių grąžinimo taisyklės galioja perkant internetu.