- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl force majeure aplinkybių.
- Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
- Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
- Prekių pristatymo būdai: LP Express paštomatas, DPD paštomatas, Omniva paštomatas, atsiėmimas vietoje Draugystės g. 15C – nemokamai. Prekių pristatymo mokestis kurjeriu 12 eurų.
- Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
- Apie prekių grąžinimą Pirkėjas informuoja Pardavėją el. paštu sigitas@amega.lt, laiško „Subject“ eilutėje nurodant prekių įsigijimo PVM sąskaitos-faktūros numerį ir prierašą „Grąžinamos prekės“. Laiške nurodomas prekės pavadinimas ir trumpai aprašoma prekės (-ių) grąžinimo priežastis. Kokybiškos prekės privalo būti grąžinamos tiksliai tokios būklės, kokią gavo Pirkėjas — originalioje pakuotėje, nepažeistos, nenaudotos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos. Gražinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, pridedama gauta sąskaita ir siunčiamos į mūsų biurą adresu: Draugystės g. 15C, LT-51227, Kaunas, Lietuva.
Jeigu turite klausimų, skambinkite telefonu +37068646442 arba rašykite el.paštu sigitas@amega.lt.
Kaip numato Europos Sąjungos el. prekybą reglamentuojantys įstatymai, grąžins Pirkėjui pinigus į nurodytą sąskaitą arba pakeis prekę kita.
Šios prekių grąžinimo taisyklės galioja perkant internetu.